Szentgróti

Nolblog Saját blogom Segítség

Feltöltök

blogolok videót képet hangot

Azt a törekvést tapasztaljuk pártotok és kormányotok részéről, hogy mindazon emberektől, közösségektől, szervezetektől  akik tudatos elhatározásból nem vettek részt a Ti tüntetéseteken, vagy azzal egyébként nem értenek egyet  - elvegye a teret, és elvegye a levegőt minden téren. Szeretnénk remélni Kedves Békemenetes Tüntetők – hogy kiállásátok pártotok és kormányotok mellett nem jelenti ezen politikai irányvonal támogatását is.

I.

Tiszteletben tartjuk a jogotokat arra, hogy az ország ügyében véleményt nyilvánítsatok, elismerjük, hogy amikor a kormány mellett tüntettek, ezt igaz meggyőződésből, a haza iránti aggodalomból vezetve felelős polgárként teszitek.

Tiszteletben tartjuk jogotokat arra, hogy ezen meggyőződésetek kifejezésére utcára vonuljatok, és összegyűljetek az Országház előtt is.

Elvárjuk minden hatóságtól, hogy a törvényes keretekben biztosítsa vélemény-nyilvánításotok szabad gyakorlását.

Elismerjük jogotokat arra, hogy tömeges vélemény-nyilvánításotokról a közszolgálati és minden más média hitelesen és pártatlanul tájékoztasson.

Elfogadhatatlannak tartanánk, ha közös vélemény-nyilvánításotokat erőszakos csoportok megzavarnák.

II.


Ugyanakkor mi, bármilyen más világnézetű és pártállású, vagy párton kívűli polgárok, akik - ellentétes véleményünk lévén – tudatosan nem kívántunk részt venni a Ti tüntetéseteken,  követeljük tőletek, az általatok megválasztott és  támogatott képviselőitöktől  ugyanezen jogaink tiszteletben tartását.

Amikor mi tüntetünk a Kormány ellen, ezt igaz belső meggyőződésből, a haza iránti aggodalomból vezetve felelős polgárként tesszük. Követeljük tőletek, hogy ezen belső meggyőződésünket tartsátok tiszteletben: bennünket ne árulózzatok, ne kommunistázzatok, ne zsidózzatok, ne cigányozzatok, sőt, az emberi tisztesség nevében elvárjuk, hogy fellépjetek közösségeitekben az ellenünk irányuló gyalázkodás ellen. Nem azt kérjük, hogy értsetek velünk egyet, hanem azt, hogy tartsátok tiszteletben meggyőződésünket és jogainkat, és Ti, képviselőitek, hangadóitok újságjaitok, tv-tek fejezzétek be emberi méltóságunk folyamatos megalázását.

Nekünk is jogunk van arra, hogy a saját meggyőződünk kifejezésére az utcára vonuljunk – és akár az Országház előtt összegyűljünk. Nem fogadunk el a „jogod van, de lehetőséged nem lesz”  kormányzati és hivatali praktikáját, amelyet az élet egyre több területén kell elszenvedniük  azoknak a magyar állampolgároknak - akik tudatosan tartották távol magukat a Ti tüntetésektől. Felelős polgár meggyőződésétől függetlenül nem támogathat ilyen praktikákat.

Nekünk is jogunk van arra, hogy tömeges vélemény-nyilvánításunkról a közszolgálati és minden más média hitelesen és pártatlanul tájékoztasson.  Követeljük is, hogy ez így is legyen, mert gyalázatos és tisztességtelen, ahogy a mi tüntetéseinkről beszámolnak. Elvárnánk az emberi és állampolgári tisztesség nevében, hogy jogaink csorbítása ellen Ti is felemeljétek a szavatokat – mert e téren ez a gyakorlat nem méltó a Ti támogatásotokra sem – reméljük, nem kívántok osztozni alapjogokat sértő praktikák  felelősségében.

A mi tüntetésünket legutóbb a szélsőjobb provokátorok zavarták meg – jogunk van arra, hogy a rendőrség ezt megakadályozza, ha pedig nem teszi, ezt akként értékeljük, hogy a kormány ellehetetleníteni szándékozik gyülekezési és vélemény-nyilvánítási jogunk szabad gyakorlását. Elvárjuk tőletek, hogy ebben a szándékában ne támogassátok pártotokat és  kormányotokat.

III.

Azt a törekvést tapasztaljuk pártotok és kormányotok részéről, hogy mindazon emberektől, közösségektől, szervezetektől  akik tudatos elhatározásból nem vettek részt a Ti tüntetéseteken, vagy azzal egyébként nem értenek egyet  - elvegye a teret, és elvegye a levegőt minden téren. Elvegye a forrásokat, elvegye a nyilvánosságot, elvegye a világnézetét, elvegye a vallását, elvegye a szabadságát, elvegye a független intézményeit, elvegye jogbiztonságát,  elvegye a közügyekbe való beleszólás és részvétel lehetőségét, elvegye a választás lehetőségét, elvegye az alkotmányát, elvegye a köztársaságát.

Szeretnénk remélni Kedves Békemenetes Tüntetők – hogy kiállásátok pártotok és kormányotok mellett nem jelenti ezen politikai irányvonal támogatását is.

Legbensőbb meggyőződésünkből és a haza iránti aggodalomból vezetve mondjuk, hogy ez a politika nem méltó a támogatásunkra – de a Tiétekére sem.

Gondolkodjatok már el egy olyan magyar alkotmányon, amely elfogadható, védhető, szerethető keretet ad számotokra, nemzeti-keresztény érzelműként meghatározott polgárokra, és számunkra, akik más politikai világnézetet és felfogást vallanak.  

Fogadjátok már el, hogy másnak is vannak jogai, és legfőképpen másnak is van tisztessége, becsülete, hazaszeretete – nem csak nektek.

0
6 Jelentkezz be a szavazáshoz!

Hozzászólások

Eddig 51 komment érkezett ()

1. Gordon
2012. 01. 22. 15:02

Ezt aláírom!

2. KériSzépen
2012. 01. 22. 15:19

Ez milyen helyes gondolat ! Csakhogy "ők" úgy hiszik, hogy amit te kérsz, arra semmi szükség,mert az hibátlanul a rendelkezésedre áll. S ha mégis azt mondanád, hogy "de nem !", akkor benned van hiba.

3. wesz (látogató)
2012. 01. 22. 15:20

Te Szentgroti,

Most komolyan, olvastad te az itt posztolo Jehu es Rasid irasait a tegnapi tuntetesrol? Ha nem hat ide idezek neked egy szosszenetet.:
"A fegyelmezett tömeg patologikus állapotú emberekből állt, mint a Fidesz híveinek - eltekintve a közönséges, amorális gazemberektől - igen nagy része."

Miota a Gyurcsanyi bevezette a gyulolet kampanyokat, meg szocik a Keller fele leszamolosdit, azota itt sem kiegyezes, sem megegyezes nem lehetseges. Ugyhogy tartsa benned a lelket, hogy majd egyszer lesz megint annyi szavazotok, hogy atvegyetek a hatalmat, akkor majd latvanyosan ki lehet megint mindenkit rugdalni, mint 2002-ben, megint lehet testuregelni, a sok beteglelku legnagyobb oromere es majd megint lophattok. Aztan majd megint kitellik a becsuletetek es akkor majd titeket fognak ismet jol seggbe rugni, hogy lehessen megint Gatikat meg hasonlokat mozgositani, ma'rha ddig meg elunk, elnek.
Ugyanakkor abba kellene hagyni, hogy ti probaljatok meg allandoan egy nagy halmaz embernek megmondani, hogy mit akarjanak, mi a jo nekik. Ti hatarozzatok meg milyen a jo jobboldal, milyen legyen a demokracia, milyen az allam berendezkedes. Ha nem az van amit ti akartok, akkor vege a demokracianak. Titeket lehet kiszavazni a hatalombol, a partotokat a parlamentbol, ti mindig ujra felalltok es csak mentek tovabb egyenesen a ki tudja hova.
Egyebekben, nem igazan latom a jogaitok seruleset, tuntethettek, irhattok ide a NOLBolgba, az ellenzeki ujsagok megjelennek, ja, hogy a hatalom lenyulta a kozszolgalatit? Kerdeznem tisztelettel, melyik nem? Emlekszel meg a Napkelte nevu baloldali propaganda adora? Ez igy alakult, 1990-98-ig eros baloldali media volt, addig miert nem fajt? Ossze kellene dobnotok ra a lovet.
Az olyan aprosagokra, mint hogy ki mit tamogathat, ki milyen eszkozokkel probalja meggatolni, hogy hol tuntethetsz meg hol nem, azt a Gyurcsanyi fele hermetikus lezarasok, a Demszky fele forgalom zavarasok miatt tuntetesek ota nem nagyon boncolgatnam a baloldaltol, de mar megszoktuk a szalka - gerenda osszeegyeztethtetlenseget.
A jo hir viszont, hogy hamarosan szamtalan veled egyeterto fog itt neked tapsikolni.

4. Marijja
2012. 01. 22. 15:43

Kedves Szentgróti!

Csakis azért, hogy wesznek igaza legyen: igen is tapsikolok Neked!!!

5. Freewolf (látogató)
2012. 01. 22. 16:00

Amíg a többség nem érvényesítheti a jogait, addig a kisebbségek sem! Nem a szomszédot etetjük meg először, tudtad? A magyargyalázás pedig nem vélemény, hanem hazaárulás! Tegnap megmutattuk, ki a többség, innetől szó se essen róla, hogy a "demokraták" mennyien vannak. Egy maroknyi kis csoport csak, akik békétlenséget szítanak! Hajrá Magyarország, hajrá magyarok!

6. pepe12
2012. 01. 22. 16:33

Megsértették a magyar hatóságok az emberi jogok európai egyezményének a gyülekezési és egyesülési szabadságot garantáló 11. cikkelyét, amikor 2006-ban és 2007-ben megtiltottak az Országgyűlés elé szervezni kívánt két demonstrációt – így határozott az Emberi Jogok Európai Bírósága (EJEB).

Szép volt fiúk!!!

7. pepe12
2012. 01. 22. 16:34

Aki aláirja az remélem ki sem mozdul ,mert épp azért irja alá ,mert nem mehet tüntetni :D
Elképesztő , oké hogy a Föld forog ,de attól még nem kellene mindig fejtetőn lenni gyerekek :)

8. Szentgróti (szerkesztő)
2012. 01. 22. 17:20

Azért akadna itt politikai tennivaló bőven. Politikai célok és követelések:
1. Az alkotmány - és preambuluma fejezze ki a szabadság - egyenlőség - testvériség eszméjét.
2. Szűnjön meg a baloldali és liberális világnézetű emberek és szervezeteik jogosztása, az ilyen világnézetű emberek jogi és hatósági eszközökkel történő üldözése.
3. Hatályon kívül kell helyezni a Büntető Törvénykönyv világnézeti alapokon álló bűncselekményeit.
4. Hatályon kívűl kell helyezni pártérdékeket szolgáló, a valóságot meghamisító amnesztia és jóvátételi törvényeket.
Küzdjetek érte, mondjátok ki, hogy ezek a törvények nem az igazságot,. hanem a hazugságot szolgálják. Amig a baloldali emberek, közösségeik, szervezeteik ezt el nem érik - soha nem lesznek otthon e hazában, tegyenek bármit is a közjó érdekében, ellenlábasaik mindig üldözhetik és lekommunistázhatják őket. Helyre kell állítani az igazságot.

9. Virág elvtárs s.k.
2012. 01. 22. 17:25

hogy egy klasszikust idézzek: ...majd megunjátok ...és hazamentek.....

10. ejmiakő (látogató)
2012. 01. 22. 17:33

8. Szentgróti (szerkesztő)
2012. 01. 22. 17:20
Az az örületesen nagy baj, hogy azt hirdetik néhányan nagy gonoszan, hogy ök a baloldal.
Azt pedig nem tartom katsztrófának, ha a Szózat erkölcsisége határozza meg, mi a jó, mi a rossz.
Abból pedig kiderül, hogy vannak az anyagi dolgokon felülálló érzelmek.
Akiböl a gyülölet árad a magyarok iránt, az önmagát írja ki a nemzetböl.
Egyetértek azzal - magam baloldali szemléletü lévén -, hogy a társadalmi berendezkedés nem közcélú, nem igazságos, ami ellen tenni kell.
De a nemzet érdekei nem ezen a síkon mozognak.
Sajnos kökemény érdekek füzödnek ahhoz, hogy bármiféle nemzeti érdekvédelmet megakadályozzon a globalista hatalom.
Nem kellene ezeket az idegen érdekeket támogatni - egy kis konc reményében - senkinek.

11. Szentgróti (szerkesztő)
2012. 01. 22. 17:56

ejmiakő, miért mondasz nekem ilyeneket, én nem támogatok idegen érdekeket, azt szeretném, ha itthon nekünk jól mennénk a dolgaink, mint ahogy nagyon nem úgy mennek: közügyeinket hibás strukturában, alkalmatlan emberek, zagyva ideológiákkal kormányozzák. Alapvetően ez minden bajunk oka - nem a gkobáltőke

12. pepe12
2012. 01. 22. 18:41

!!! Hiller István szerint természetes , hogy a DEMOKRÁCIÁBAN a kormény mellett és ellen is tüntetnek .

13. Kovács Sándor
2012. 01. 22. 18:54

Nem természetes, őt teljesen természetellenes, abszurd, és már a gondolat is bornirt. De kedves jó blogger, mit akarsz te kérni azoktól a nyugdíjasoktól, akik tegnap határon innen és túlról, pénzért, ebédért, ingyen utaztatva ott részt vett? a te jogaidat? Diktatúrában (mert KIZÁRÓLAG) diktatúrában szokás a hatalom mellett részben saját szándékból, részben enyhe nyomásra (most hallom, bizonyos munkahelyeken kötelező volt odamenni - ezek alkották a nem nyugger részét a menetnek) felvonulni. Észek-Koreában, Kubában mindennapos, gondolom a basi idején Türkmenisztánban is az volt - táblákkal, a kedves vezetőt éltető hatalmas fotókkal, tacepaókkal.

Ez kérem a személyi kultusz megnyilvánulása - a 21 század Európájában szánalmas és röhejes.

Blogger, te ne kérj ezektől a zombiktól jogokat: annyi jogod, jogunk van, lesz, amennyit kivívunk magunknak, legalábbis addig, amíg elzavarjuk ezt az országrontó csürhét a tacepaókkal, 5 méteres Orbán fotókkal (ezek majd oda kerülnek a diktatúra szoborparkjába - szörnyű mementóként.

14. Kovács Sándor
2012. 01. 22. 19:01

Épp ez a tegnapi "menet" bizonyította, hogy Mo. megszűnt demokratikus jogállam lenni. Gondolom egyre több ilyet szerveznek, a sok nyugger talpalhat, bár kötve hiszem, hogy 1000 km-ről sűrű idejönnének egy kis városnézéssel összekötött Orbánszeretünközésre...:-)))

Oda tegnap épeszű ember nem ment. És az se véletlen, hogy annyi volt a vén. Valami nosztalgia a régi szép idők után... Rákosi elvtárs, a bölcs vezető a táblán, a zombi cepeli szegény marha...

Neeem, itt sokan azt hiszik, ettől majd kitart ez az országrontó tolvaj társaság. Nem. Ez semmi, százezer embert még szép, hogy össze lehet kaparni, pénzért, na meg sok elvakult hülye is volt köztük.
Akiknek fogalma sincs, hogy áll a gazdaság, és miért kell most térden csúszni az IMF előtt pl. Ezek az echo tévéből tájékozódnak, és úgy tudják, elhiszik, hogy az IMF akar pénzt ránk lőcsölni, Orbán szép szeméért, aki nagyok kegyes és nem ugrik el...

Tudatlan, szánalmas banda.

15. rodosto (látogató)
2012. 01. 22. 19:02

Ma van a Himnusz , és a Magyar Kultúra emléknapja.
„Hányszor támadt tenfiad
Szép hazám, kebledre,
S lettél magzatod miatt
Magzatod hamvvedre!”
Ezt a néhány sort Kölcsey a NOLblogon megjelenő hazaárulókról írta.
Hogy kik azok, elegendő az utóbbi hónapok bejegyzéseit fellapozni.
Maradó bizonyíték a NOLblogi Lenin-fiuk belső indíttatásra.
Remélem készül másolat ezekről és mikor elérkezik a sor, -mint tegnap a Béke napja- az igazságszolgáltatásra,-mint ahogy a terrorista eredeti fiukkal történt- bizonyíték lesz a hazaárulásra.

16. b.egér (látogató)
2012. 01. 22. 19:22

Hol van a többi blogod szentgróti,
ugye már szégyenled,
amit egy nappal korábban írtál?!

17. pepe12
2012. 01. 22. 19:31

13.
ismerjük a szokásos szlogeneket :) Fizetett tűntetők a kormány mellett/ellen és fizetett tűntetők a mindenkori ellenzék mellett/ellen.
Ezt a terpet adjuk át a szűkült szürkeállományu emberkéknek.
Én ott voltam :) Nekem nem adtak sem ennit sem innit:)
Sokszor leírtam , hogy tőlünk rengeteg balos is jött , aki kifejezetten nem szereti a Fideszt ,de enyhén szólva túlzónak tartják a hazánk elleni lejárató hadjáratot.

Az USA-ban nem is oly rég tüntettek Obama mellett , talán akkor irj egy cikket , hogy az USA diktatúra.

Azt kiszámoltad , hogy hány ötméteres Orbán fotó takar ki egy Gyurcsány teljes házfalas , egy ember egy eszme ....milonóját ?:)

18. pepe12
2012. 01. 22. 19:32

14.
Tudod mi az érdekes ? :)
Ezena felületen az Orbán szidók szinte kizárólag nyugger a te szavaiddal élve :)
A stílus meg olyan ismerős:))))))

19. Szentgróti (szerkesztő)
2012. 01. 22. 19:40

b.egérnek: köszönöm a figyelmet munkásságom iránt, csak a tényszerűség kedvéért: tegnap, vagy "egy nappal korábban" nem írtam. És valamennyi jegyzetemet, az ahhoz fűzött valamennyi támogató és vitató kommenttel együtt itt olvashatod, és közben azt csinálhatsz magaddal amit akarsz.

20. b.egér (látogató)
2012. 01. 22. 19:47

nálam: "ez a profil nem publikus"

21. wesz (látogató)
2012. 01. 22. 19:58

Hat ahogy elneztem a Januar 2-i ellenzeki tuntetes NOL vidojat, ott se eppen az arvahazi kiskolykok, plusz az egyetemistak meneteltek.
Lattam az ""ifjabb"" Jusztot, Farkashazyt, az MSZP orokzoldjet, igaz oket egyben tartja a jol megerdemelt Botox, meg a szokasos koruton beluli ertelmiseget, hat ok se lettek fiatalabbak. Ugyhogy erosen tartani kellene a pampulat tuntetoi kor ugyeben.
Orban kepek nagysagaval baloldalikent nemigen ervelnek, emlekezve a haz nagysagu Gyurcsanyi kepre.

Kovacs urnak meg csak annyit, hogy ossze kellene kapnia a hulyeseget, most vagy a nyuggerek tuntettek, vagy odahajtottak "bizonyos" munkahelyekrol a nepeket (legalabbis ezt hallotta), ahogy mar valaki emlitette a minap tuntettek az Obama ellen, nem kellene az Egyesult Allamokban uralkodo Rakosista diktatura miatt felemelnie Kovacsi szavat? Mint anno Vietnamert.

Egyebkent meg Kovacs ur zombizza a kedves mamat, vegy nejet otthon. Amugy meg tanulni kellene Kovacs ur, tobben vannak itt Kovacsok akik minen nap a csurhe elzavarasarol almodozik. Oszt mi lesz ha szembe talalja magat ezzel a csurhevel, Kovacs ur? Mert kevesen teccenek lenni, Kovacs ur. Meg ugy is, hogy az Operahoz csak a kornyezo uccakbol kellett osszejonni a liberalis tarsasagnak. Na de ugorgyunk neki megegyszer. Mi lesz KOvacs ur, ha szembe jon a csurhe? Loni teccik majd?

22. nekeresd rt.
2012. 01. 22. 20:00

3. wesz (látogató)
2012. 01. 22. 15:20 Miota a Gyurcsanyi bevezette a gyulolet kampanyokat,

Látszik hogy a narancsos agymosás hat egészen 2002-ig visszamenöleg.Ja te egy másik szinkronnal nézed a mozit.

23. Szentgróti (szerkesztő)
2012. 01. 22. 20:23

Sajnálom - nem tudok rajtad segíteni, a többit is ugyanúgy olvashatod, mint ezt

24. operenciantuli
2012. 01. 22. 21:25

en ugy latom emberek, hogy nemcsak valasztasi gyozelemre kell keszulnotok legkozelebb, hanem haborura is, mert a bunozoi hajlamokkal biro, rendbontasra kaphato skinheades csapatok nem fognak beletorodni a ti 2/3-os gyozelmetekbe soha......olyan vezeto kell legkozelebb, aki ezt is kepes lesz kezelni! felejtsetek el, hogy ez sikerulhet demokratikus uton!

25. TÜNDERKERTI
2012. 01. 22. 21:38

EGYETÉRTEK EZEKKEL GONDOLATOKKAL!!! ÖRVENDETES VOLNA;, ha a jövöben
minden egyes megmozdulás igy zajlana le......................sajnos az utobbi idökben a tüntetések nagyon alpári hangon szervezödtek , a jobbikos és baloldali tüntetéseken
is sok szélsöséges ellem hangot kapott!!! ´ Jó volna, ha a sok bukott politikus
távol maradna, mert jelenlétükkel mindent elrontanak, nagyon sok az ismert ARC
AKIK MINDIG MINDEN MEGMOZDULÁSON OTT VANNAK!!! MINDEGY hogy az emberi
jogokért vagy a természetért tüntetünk...............hitetlené teszi az egészet, "kilog a lóláb"
A HATALOMBA VISSZA KERÜLNI,, mindent megragadni.....

26. elsore
2012. 01. 22. 21:40

Szentrótinak:

"5. Freewolf (látogató)
2012. 01. 22. 16:00
Amíg a többség nem érvényesítheti a jogait, addig a kisebbségek sem! Nem a szomszédot etetjük meg először, tudtad? A magyargyalázás pedig nem vélemény, hanem hazaárulás! Tegnap megmutattuk, ki a többség, innetől szó se essen róla, hogy a "demokraták" mennyien vannak. Egy maroknyi kis csoport csak, akik békétlenséget szítanak! Hajrá Magyarország, hajrá magyarok!"

Kedves Szentgróti, ezt nagyon érdemes szem előtt tartani,.ha az emberből kitör a demokratikus attitűd. Beleértve azt is, hogy azt az időpontot, amikor már a többség úgy érzi, hogy minden joga érvényesül, azt a többség fogja megmondani és addig a kisebbségnek (na MA MÁR erre se fogadnék) KUSS.

Már csak azért is, mert ez nem egy magánvélemény, hanem az állami politika szintjére emelt és a "többségnek/ben" kőkeményen tudatosított viselkedési norma.

27. operenciantuli
2012. 01. 22. 21:43

dehat ki van tobbsegben? az egynegyedrol felere csokkent nacionalistak? ugyan mar! hogy kik vannak tobbsegben, meg lehet latni a kovetkezo szavazaskor!

28. tapolcai
2012. 01. 22. 21:45

Egyre szomorúbb a helyzet! Vagy optimistábban: a helyzet változatlan. Soha nem fogjuk észrevenni, hogy elmegy mellettünk a világ. Ezt Széchenyi elvtársam kétszáz évvel ezelőtt már kimondta. Én csak ismételgetem.

29. operenciantuli
2012. 01. 22. 21:47

Tunderkerti

otthon, romanul nyomjad a szoveget, talan ott erdekel valakit?! itt a kovetkezo valasztas utan, nektek kuss lesz, mert valami olyasmibe mertetek belemaszni, amirol nincs eleg informaciotok......orbannak csak szavazogepek kellenek es bennetek, tudatlan hatarontuliakban, megtalalta mndezt.....ezert es csak ezert kepes "aldozatokat" hozni ertetek! csakhogy mi magyarok nem kerunk beloletek es orbanbol sem!

30. pepe12
2012. 01. 22. 22:03

29.
A határon túli tudatlan ? Az EU is határon túl van , persze láttuk is ott a képviselőket , tényleg igencsak tudatlanok voltak,

31. operenciantuli
2012. 01. 22. 22:34

pepe12

csakis a tudatlanja maszhat ilyen pofatlanul masok ugyeibe, a tanult hatarontuiak tavol tartjak magukat ettol a konfliktustol es atlatjak orban taktikait!

32. korhely
2012. 01. 23. 11:53

A baloldalnak végre meg kellene határoznia önmagát, mert nagyon sok a zavarosban halászó, és a saját szellemi és politikai portékáját baloldali címkével árusító. Amíg ezektől nem lehet világosan elkülönülni, ne csodálkozzunk, ha a baloldal közellenségnek számít.
A baloldalinak feltüntetett esztelen össze-vissza vagdalkozás, ami csak a pusztításban leli örömét, csakis ellenszenvet válthat ki, és a teljes alternatívátlanságról győzi meg a társadalmat.
Bravo! Ennél jobban nem is lehetne támogatni a jobboldalt.
Ma már az is kérdéses, h. egyáltalán, mik a baloldali értékek.
Milyen a baloldali alternatíva? Ha nincs ilyen, akkor felesleges a pofázásunk.

33. operenciantuli
2012. 01. 23. 14:03

korhely

szerintem meg teljesen mindegy, ilyenek minden oldalon vannak, csupan ossze kene tudni fogni, most csak ez szamit, hogy a kovetkezo szavazason minimum 2/3 lehessen a parlamentben orban ellen!

34. wesz (látogató)
2012. 01. 23. 14:10

Nekeresd Rt

Oreg, legalabb a sajat bertollnokaidat olvasgasd. Debreczeni Gyurcsany konyve, koteles beszed es 23 millio roman a'la Ron Werber es Gyurcsanyi.

U.I. Megneztem a Klub radios tuntetes videojat, hat nagyon kellett kapaszkodnia az operatornek, hogy felfedezzen egy-ket manust 50 alatt. Egyebkent ez az az Arato, aki discos volt es jelenteseket irt onkent es dalolva a III/III-nak?

35. nekeresd rt.
2012. 01. 23. 17:25

34. wesz (látogató)
2012. 01. 23. 14:10

Kis butus már megint mit nézel cseh2-t Viktorod meg mint jó lakott napközis kivárta csendben hogy 2010-n eljöjjön az ideje.( azért zengett az ország és lett meg osztva a nép mert az elmebeteged őrjöngött 8 éven át)Ha amnéziában szenvedsz akkor megértem a butaságod.

36. ejmiakő (látogató)
2012. 01. 23. 17:30

11. Szentgróti (szerkesztő)
2012. 01. 22. 17:56
Egyrészt, ha a globalista hatalom szerepét nem látod, vagy letagadod, akkor máris idegen érdekekt támogatsz.
Vérciki az IMF oldalán tüntetni. Ilyen nincs a világon.
Nem csak arról van szó, hogy a demokratikusnak hazudott EP-ben segítséget kértek a nemzeti érdekek védelme ELLEN. Hanem arról van szó, hogy az uzsorakapitalizmus lényegét eltagadjátok, miközben baloldalinak hirdetitek magatokat.
Egy szavatok nem volt, hogy felvásárolták az országunkat.
Nem hajtátok el a Lendvaiakat , hogy hess madár.
Eltürtétek Piroskavejét meg a bandáját.
Nincs jogotok magyarként olyan meggyözödésre, amely az ország elemi érdekeit támadja.
Nincs jogotok magyarként a nemzeti érzések, a nemzeti érdekek elleni támadásra.

37. Szentgróti (szerkesztő)
2012. 01. 23. 18:24

ejmiakő - igazából nem értem azt a nyelvet, amit te használsz. Mihez nincs nekem jogom? Mert beszéljünk csak egyes szám első személyben - amúgy is az az igazság, hogy nem képviselek én itt senkit, csak magamat. Szóval - mihez nincs jogom??? Nincs jogom a saját meggyőződésemhez?? Nincs jogom ahhoz, hogy az ország elemei érdekeit másként lássam??? Mikor támadtam én a nemzeti érzésekre??? Szóval - ha így belemegyünk ezekbe a kérdésekbe, akkor csak a nagy rizsa szövegelésed marad - már bocsáss meg ismeretlen ismerősként, de ezt kell mondanom. Mi az hogy az IMF oldalán tüntetni? Tudod miért kötözik meg a bolondot a bolondok házában: hogy ne tegyen kárt saját magában - szóval most ezek a bolondok vagytok ti - akiket az IMF azért fog lekötözni, hogy legalább magatokban ne tegyetek kárt - meg az országnak se tovább. És mi az, hogy Lendvaiak? Ez egy hívószó? Meg a Piroskaveje is? Hát nem. Ezekkel hazudjátok tele az országot. Szabad választásokon felhatalmazást kaptak az ország kormányzására a választópolgárok többségétől. Érted??? - miután ezt az országot vezették a többség akaratából - kérlek ezen okból akkor is tiszteld őket, ha nem értesz velük egyet. Annál is inkább, mert téged sem zártak el a szabad véleménnyilvánítástól, és a szabad választásoktól, ahol egy új többséggel te leválthattad őket. És az is egy nagy hazugság, hogy csődbe vitték az országot: Nem vitték csődbe - a Fidesz egész 1998-2002 kormányzása a Horn kormány erőfesztíéseinek és népszerűtlen intézkedéseinek gyümölcseit élvezte - csak a tényszerűségnél maradva. 2002-től - pedig az a véleményem, hogy volt, amikor rosszul kormányoztak - jött a másik alternatíva és leváltozzák őket. Ennyi. De nem vagyok hajlandó a közös hülye hipnózisotoknak magam alávetni - mert ez a valóság olyan elferdítése, hogy már betegség. 2010. tavaszán még a választások előtt jövök haza Londonból - és elvégeztem egy tesztet, kíváló alkalom volt, mert kivülről, távolról jöttem haza. Akkoriban attól zengett újság, rádió, internet, hogy CSŐDBEN az ország, romok mindenhol. Hát ez volt a nagy szemnfényvesztés, mert ez miatt nem tudták sokan értékelni, amink van. Szóval ebben a nagy csődben sétálok Kecskemét főterén - és elgondolkodom magamban, milyen takaros, gyönyörű egy város, van gazdája, vannak értékek, szépen fejlődnek (lásd: Piroskaveje) Londonban is érezhettem volna magam. Érted??? Közben pedig zengett a hipnozitörők kórusa, egyébként itt nolblogon is - hogy CSŐDBEN az ország. Ez van - tudomásul vettem, hogy sikerült meghülyíteni az országot.

38. wesz (látogató)
2012. 01. 23. 18:49

35. nekeresd rt.
2012. 01. 23. 17:25

Nagy butus, na ezert nincs semmi ertelme ennek a posztnak. Most titeket nyirnak, aztan majd valamikor, ha ugy adodik, akkor meg a jelenleg regnalokat.

Nem irtam, hogy a Zorban kivart, azt irtam, hogy ki honositotta meg. Az meg a nyugat kozel keleti werber, meg a Gyurcsanyi parja volt. Ezt nehez lenne cafolni.

39. taliga
2012. 01. 23. 21:48

"Szeretnénk remélni Kedves Békemenetes Tüntetők – hogy kiállásátok pártotok és kormányotok mellett nem jelenti ezen politikai irányvonal támogatását is. "

Ilyen hülye kérdést régen láttam!!!

Akkor mi a búbánatért mentek el??

A demonstrálók <PONTOSAN AZÉRT mentek el, hogy kifejezzés egyetértésüket a kormány politikájával!!

Ha nem ez lett volna a cél, akkor otthon maradnak...

40. ejmiakő (látogató)
2012. 01. 23. 21:57

37. Szentgróti (szerkesztő)
2012. 01. 23. 18:24
Erre csak azt lehet mondani, hogy tévedsz.
Majd egyszer talán hozzátanulsz és megérted.
Ha visszaolvasod amit írtál és elolvasod hozzá a Szózatot, akkor felismerheted az ellentmondásokat.
Nektek a szabad választást a 2006-os definiálja. Ez azért erös.
Az utóbbi hetekbek kik hipnitizáltak a csöddel? Nem tünt fel?
Az elkokavetyélt ország, meg az adóssághegy neked nem tünik fel. APRÒság, ugye.
Azt még nem hallottam, hogy Kecskemét föterének is Piroskaveje a gazdája. Tényleg?
Valahogy nekem, mint baloldalinak ez a gazda-rabszolga viszony sem kóser.

41. Szentgróti (szerkesztő)
2012. 01. 23. 22:01

Ejmiakő - reménytelen ez, hagyjuk a francba. Nem értjük egymás nyelvét - nem is érted, hogy én miről beszélek.

42. Szentgróti (szerkesztő)
2012. 01. 23. 22:02

Taliga, te is csak idegesítesz az értetlenkedéseddel

43. Charly (látogató)
2012. 01. 24. 6:41

37. Szentgróti!
Mit a poszt mint pedig ez a kommented magas a számukra! Meggyőzni nem fogod tudni őket a tiszteletre méltó stílusoddal és gondolataiddal.
De majd csak kihal az a szemlélet, amit Széchenyi nagyon szépen fogalmazott meg:
" A magyar szó még nem magyar érzés. Az ember, mert magyar, még nem erényes ember, és a hazafiság köntösében járó még korántsem hazafi. S hány ily külmázas dolgozik a haza meggyilkolásában"

+++

44. Atlasz
2012. 01. 24. 7:37

Egyetértek a bejegyzéssel. Ám aki ilyen hosszan fejteget, magyaráz, az gyanússá teszi a dolgát!

45. ejmiakő (látogató)
2012. 01. 24. 12:16

41. Szentgróti (szerkesztő)
2012. 01. 23. 22:01
Én is úgy gondolo, hogy reménytelen. Valszeg ez az egy, amiben egyetértünk.
Csak annyit teszek hozzá, hogy én nem vagyok elkötelezett egyik oldalnak sem , meg a harmadik nemzetközi oldalnak sem, aki nevet a végén.
Érzelmi elkötelezettségem van a haza, az ország a nemzet felé.
Ez nehezen érthetö, úgy látom.

46. zili
2012. 01. 24. 12:18

Azért lenne itt néhány dolog:
- Persze mindenki annyit tüntet, amennyit jónak lát. Ezt egy mondattal is el lehet intézni.
- Forráselvonás! Nem tudom, hogy kerül ide! Ugyanis a civil szervezeteket (gondolom erre gondoltál) a világon sehol nem tömik ki állami pénzekket. Ezt a Németh-kormány kezdte, mondván, hogy egy idő után leépitik, mert tartsák el magukat. Aztán ezekből -pont úgy mint az alapitványokból, szakszervezetekből, stb. egy üzletág lett, az állami pénzek lenyulására. Hát én minden ilyen forrást megvonnék, tartsák el magukat a tagdijjakból, magán-, és céges adományokból, ahogy mindenhol szokás.
- Öregek a tüntetésen! Máshol pl. GyF mellett tüntet rengeteg öreg. Joguk van hozzá!
- Nem lehet minden köpködő mellé rendőrt állitani! Aki úgy érzi, hogy leköphetik, kérjen védelmet!
- Érintettétek a Klubrádiót. Legyünk őszinték: magáncégről van szó, melynek évek óta (már GyF idejében is) súlyos pénzügyi gondjai vannak. Aki rosszul gazdálkodik a versenyszférában az tönkre megy! Csak Bolgár Urék ezt nem tudják!
- Egyébiránt ez a tüntetésre is úgy reagált a magyar "baloldal" (szerintem nem az), ahogy szokott. Cikizés, handabandázás, számok letagadása, saját tüntetés felturbózása szóban (a Schmitt ellenit láttam, hát itt eléggé túlzók voltak a számok). Időszerű lenne az igazi baloldal megszervezése, annál is inkábbb -mert legyen mindenki őszinte- az MSZP szétesett, az LMP-ben káosz, az SZDSZ megszünt (a gránátos Bihari utcai kerités nekem nagyon ismerős), veszekedés, nyafogás az egész "baloldalon", eközben olyan kommunikáció mintha megnyerték volna a választást. Közben elfelejtik: nem OV nyert, hanem a "baloldal" vesztett! Mindent! De önkritika sehol, csak felfuvalkodottság!

47. wesz (látogató)
2012. 01. 24. 12:43

46 Zili

Mindent leirtal,amit errol a temarol erdemes leirni.

Szentgroti, nem nem ertjuk egymast es nem is foguk. Te irod a sajat lozungjaidat, mi a mieinket. Neha ti szivatjatok a jobboldalt, neha meg a jobboldal titeket. Igy alakult, mindket oldal alhatatos munkajanak eredmenyekent.

48. Szabad Gábor
2012. 01. 24. 15:04

Nem lettünk gyarmat

Ötszázezer(?), bizony, dalolva ment…

"Egészen biztos lehet benne mindenki, hogy Opera nélkül most nem lennénk gyarmat. Így függ össze az ária meg a pária."

www.vagy.hu/tartalom/cikk/1509_nem_lettunk_gyarmat

49. Virág elvtárs s.k.
2012. 01. 24. 16:14

46. ....veszekedés, nyafogás az egész "baloldalon", eközben olyan kommunikáció mintha megnyerték volna a választást.

Sajnos a baloldal külföldre is kiterjedt hírhálózata vevő erre a nyafogásra.....

Virág elvtárs s.k.

50. zili
2012. 01. 24. 16:21

48.-ra
T. Szabad Gábor!
A www.vagy.hu cikknél bonyolultabb volt a helyzet Judeában a rómaiak idején, és bonyolultabb ma is.
Sok mindent kaptunk az EU-tól? Ez látszólag igaz, hisz vannak netto befizetők (No. Ausztria stb.) és vannak ma (nem olyan rég) netto haszonélvezők (sokak közt Mi). De folytasd tovább! Milyen előnyökhöz jut No. gazdaságilag az EU felhasználásával velünk szemben, mely nagyobb pénzkivonást tesz lehetővé tőlünk, mint amit kapunk. Igy már nem olyan hülyeség a "gyarmat" titulus. És Judea is egy folyamatosan fosztogatott gyarmata volt Rómának.
Hagyjuk Mo.-t! Nem illik beszélni arról, hogy milyen szerepe van/volt pl. Németországnak Görögország eladósitásában. Jellemző Merkel cinizmusa.Majd eladják a műemlékeket meg a szigeteiket. SAjnos úgy fest a dolog, hogy a franciák leminősitése előrevetiti No. egyeduralmát az EU-ban, mely lassan totális uralommá fog válni. És ez engem emlékeztet valamire.

51. ejmiakő (látogató)
2012. 01. 27. 0:17

49. Virág elvtárs s.k.
2012. 01. 24. 16:14
kigyomláltak, úgy látom.
Tényleg, túl sokszor mondtál igazat.

Írja meg véleményét, kérdéseit!

A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelező, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van felhasználóneve, itt bejelentkezhet.

Hozzászólás:
 
Az IP-címedet megjegyezzük, de ezt csak a komment spam jellegének vizsgálatához használjuk fel.